Twój bagaż nie dotarł do miejsca docelowego?


Jeśli Twój bagaż dotarł do miejsca docelowego z opóźnieniem, powiadom o tym przewoźnika i uzyskaj od niego dokument potwierdzający fakt oraz okres opóźnienia dostarczenia bagażu.

Jeżeli w związku chwilowym brakiem bagażu kupiłeś niezbędne w podróży przedmioty użytku osobistego mające zastąpić przedmioty znajdujące się w opóźnionym bagażu, konieczne jest zachowanie oryginału dowodów ich zakupu (rachunki, paragony, faktury). Będą one niezbędne podczas procesu likwidacji szkody.

 

Formularz zgłoszenia szkody opóźnienie bagażuFormularz zgłoszenia szkody opóźnienie bagażu

Chcesz usprawnić proces?

Wypełnij formularz online

 

Ubezpieczyciel zastrzega sobie prawo do wystąpienia z prośbą o dostarczenie dodatkowej dokumentacji niezbędnej do rozpatrzenia roszczenia.

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt: szkody@erv.pl 

Dokumenty prosimy przesłać na adres:
ERV Dział Likwidacji Szkód
Ul. Chmielna 101/102
80-748 Gdańsk